2020
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2020 by Author "Білько Віталій"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Бізнес-проект ресторану формату "STREET FOOD" у м.Києві(КНТЕУ, 2020) Білько ВіталійАктуальність теми в україні відкривається все більше вуличних кафе за типом формату «Street Food». Меню закладів «Street Food» є дуже різноманітним: в них представлені як традиційні страви, так і екзотичне меню (переважно азіатська кухня). Вуличні кав'ярні та кафе у форматі «Street Food» - не новина для всього світу. На Заході їх називають «pop-up-ресторанами». Формат вуличних ресторанів з'явився в 90-і роки минулого століття, розвиваючись паралельно в США і на Кубі. У європейську культуру мода на pop-up прийшла в 2000-х: подібні заклади почали відкриватися в Англії, щоправда, не як постійно діючі точки, а лише в якості різдвяної традиції. Але з часом ідею підхопили у всій Європі, переставши асоціювати її виключно з зимовими святами. Стимулює розвиток даного формату для України те, що заклад може відкрити будь-хто, спробувавши можливість бути ресторатором де завгодно - біля метро, на покинутому заводі, на пляжі або близько бізнес-центру. Оскільки мобільне кафе може переїхати на нове місце в будь-який момент, для його організації не потрібно офіційних дозволів щодо виділення території. Діяльність закладів ресторанного господарства в Україні підпадає під вплив ряду факторів, а також вимагає дотримання ряду нормативних та технічних вимог. Проектування ресторану дозволяє створити дієву бізнес-модель закладу, яка буде орієнтована на задоволення інтересів власників та споживачів продукції. Основна бізнес-ідея проекту полягає у розробці необхідної документації та проведенні техніко-економічного обґрунтування створення закладу ресторанного господарства у форматі Street Food. Мета випускної кваліфікаційної роботи – за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити бізнес-проект об’єкта ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування об’єкта ресторанного бізнесу за визначеним форматом. Предмет дослідження – теоретичні, методичні, технологічні та прикладні засади застосування ресторанних технологій ресторанного бізнесу у бізнес-проектуванні.