Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Лісун Яніна Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ КОМУНІКАЦІЙНА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «Макол»)(DTEU, 2024-12) Мовчанюк Анастасії Віталіївни; Лісун Яніна ВікторівнаМовчанюк А.В. «Комунікаційна програма підприємства торгівлі» (за матеріалами ТОВ «Макол»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам організації та реалізації комунікаційної кампанії підприємтсва. Досліджено конкурентне середовище ТОВ «Макол», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з конкурентами. У результаті проведеного аналізу комунікаційної діяльності підприємства було розроблено комунікаційну кампанію для ТОВ «Макол» для ринку В2В та В2С, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети комунікаційних звернень. Ключові слова: комунікаційна програма, реклама на місцях продажу, виставки, адресна підтримка, e-mail-розсилка, реклама в спеціалізованих виданнях. Movchaniuk A.V. «Communication program of the trade enterprise» (based on the materials of Makol LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program «Advertising». - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024.. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the organization and implementation of the communication campaign of the enterprise. The competitive environment of Makol LLC was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity compared to competitors were determined. As a result of the analysis of the company's communication activity, a communication campaign was developed for Makol LLC for the B2B and B2C market, the goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed and mockups of communication appeals were developed. Keywords: communication program, advertising at points of sale, exhibitions, address support, e-mail mailing, advertising in specialized publications.Документ Медіаімідж event-агентства бізнес-подій (за матеріалами ТОВ «КА ГРУП»)(DTEU, 2024-12) Мд. Мартін Анварович; Лісун Яніна ВікторівнаМд. М.А. «Медіаімідж event-агентства бізнес-подій» (за матеріалами ТОВ «КА-ГРУП»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування медіаіміджу івент-агентства. Досліджено конкурентне середовище «КА-груп», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу існуючого медіаіміджу були розроблені комунікаційні заходи, які орієнтовані на удосконалення конкурентних позицій агентства на ринку івент-послуг. Ключові слова: медіаімідж, рекламне агентство, івент-агенство, комунікаційні заходи. Md. MA. «Media image of the event agency of business events» (based on the materials of "KA-GRUP" LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of forming the media image of the event agency. The competitive environment of "KA-groups" was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the existing media image, communication measures were developed, which are aimed at improving the agency's competitive position in the market of event services. Keywords: media image, advertising agency, event agency, communication activities. 4Документ ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «Ментал»)(DTEU, 2024-12) Полоуса Максима Андрійовича; Лісун Яніна ВікторівнаПолоус М.А. Програма просування продукту у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Ментал»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам процесу просування у соціальних мережах продукції у сфері гейміфікації. Досліджено діяльність підприємства, його присутність у соціальних мережах. Проведено аналіз вебсайту досліджуваного бренду та конкурента. Обґрунтовано програму просування продукції у сфері ігор через соціальні мережі. Ключові слова: соціальні мережі, гейміфікація, цільова аудиторія, програма просування. Polous M.A. Program for promoting a product in social networks (based on materials from LLC "Mental"). – Manuscript. Qualification work in the specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the process of promoting products in the field of gamification in social networks. The activities of the enterprise, its presence in social networks are studied. The website of the studied brand and competitor is analyzed. The program for promoting products in the field of games through social networks is substantiated. Keywords: social networks, gamification, target audience, promotion program.Документ Просування підприємства торгівлі у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ Пума Україна)(DTEU, 2024-12) Удодіка Тараса Петровича; Лісун Яніна ВікторівнаУдодік Т.П. Просування підприємства торгівлі у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Робота присвячена дослідженню особливостей просування підприємства торгівлі у соціальних мережах. Розглянуто теоретичні засади управління рекламною діяльністю ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах, здійснено оцінку цілей, цільової аудиторії та стратегії ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах, надано характеристику контенту для соціальних мереж Instagram, Facebook, YouTube. Запропоновано орієнтовні бюджети для просування у кожній соціальній мережі. Обґрунтовано перспективи подальшого розвитку ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах. Ключові слова: соціальні мережі, SMM, підприємство торгівлі, спортивний одяг, стратегія просування. Udodik T.P. Promotion of trade enterprise at the social networks. – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 061 «Journalism», specialization «Advertising». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is devoted to the study of the features of promotion of a trade enterprise in social networks. The theoretical principles of managing the advertising activities of LLC "Puma Ukraine" in social networks are considered, the goals, target audience and strategy of LLC «Puma Ukraine» in social networks are assessed, a description of the content for social networks Instagram, Facebook, YouTube is provided. Approximate budgets for promotion in each social network are proposed. The prospects for further development of LLC «Puma Ukraine» in social networks are substantiated. Keywords: social networks, SMM, trade enterprise, sportswear, promotion strategy.Документ Рекламна та PR-діяльність медичної клініки (за матеріалами ТОВ «медична клініка ВІВА»)(DTEU, 2024-12) Гайдак Олександри Володимирівни; Лісун Яніна ВікторівнаГайдак О.В. Рекламна та PR-діяльність медичної клініки (за матеріалами ТОВ «медична клініка ВІВА») У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади планування розвитку рекламної та PR-діяльності медичного закладу. Надано характеристику діяльності ТОВ «Медична клініка ВІВА». Здійснено порівняльний аналіз конкурентів ПРАТ «Медичний Центр «Добробут», ПП «Клініка Медиком», ПП «Smart Medical Center». Досліджено вебсайт як основний канал комунікації із цільовою аудиторією, проаналізовано зовнішню рекламу (зокрема рекламу на транспорті). Значну увагу приділено дослідженню комунцкацій у соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, проаналізовано переваги та недоліки реклами та контенту у зазначених маркетингових каналах комунікації. Запропоновано оновлений логотип, подарункову продукцію та фірмову форму, зрозумілий Тone of Voice, що є важливим в процесі ідентифікації медичного закладу, а також в процесі споживання пацієнтами медичних послуг. Розроблено пан рекламних та PR-заходів ТОВ «Медична клініка ВІВА» із зазначенням орієнтовних дат проведення та бюджету. Ключові слова: реклама, PR-діяльність, медична клініка, вебсайт, контент в соціальних медіа, фірмовий стиль, ефективність. Haidak O.V. Advertising and PR activities of the medical clinic. (according to the materials of «VIVA Medical Clinic» LLC) The theoretical basis of planning the development of advertising and PR activities of a medical institution was investigated in the qualification work. A description of the activities of «VIVA Medical Clinic» LLC is provided. A comparative analysis of competitors of PJSC "Dobrobut Medical Center", PE «Klinika Medicom», PE «Smart Medical Center» was carried out. The website was studied as the main channel of communication with the target audience, external advertising (in particular, advertising on transport) was analyzed. Considerable attention was paid to the study of communications in social networks Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, the advantages and disadvantages of advertising and content in the specified marketing channels of communication were analyzed. The author proposed an updated logo, gift products and company uniform, clear Tone of Voice, which is important in the process of identification of a medical institution, as well as in the process of consumption of medical services by patients. The plan for advertising and PR events of "Medical Clinic VIVA" LLC was developed, indicating the estimated dates and budget. Keywords: advertising, PR activity, medical clinic, website, content in social media, corporate style, efficiencyДокумент Розробка рекламної кампанії event-агентства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «КА ГРУП»)(DTEU, 2024-12) Іщенка Євгенія Ігоровича; Лісун Яніна ВікторівнаІщенко Є.І. «Розробка рекламної кампанії event-агентства в мережі Інтернет (ТОВ «КА ГРУП»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламної кампанії івент-агентства. Досліджено конкурентне середовище «КА груп», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу рекламних кампаній підприємства у мережі інтернет було розроблено оновлену рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціальні мережі, макет рекламного звернення, фірмовий стиль. Ishchenko E.I. «Development of an advertising campaign of an event agency on the Internet (TOV «KA GRUP»). – Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program «Advertising». - State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the advertising campaign of the event agency. The competitive environment of «KA-groups» was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's advertising campaigns on the Internet, an updated advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social networks, layout of advertising appeal, corporate style.Документ Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет)(DTEU, 2024-12) Онищенко Марини Олександрівни; Лісун Яніна ВікторівнаОніщенко М. Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Робота присвячена дослідженню особливостей управління рекламною діяльністю Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Розглянуто теоретичні засади управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах, здійснено оцінку цілей, цільової аудиторії та стратегії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано характеристику рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, здійснено обґрунтування стратегії та плану розміщення рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано оцінку прогнозованої результативності рекламної кампанії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Ключові слова: рекламна діяльність, соціальні мережі, SMM, заклади вищої освіти, influencer-маркетинг, інфлюенсер, стратегія маркетингу впливу. Onishchenko M. Management of advertising activities of a higher education institution in social networks. - Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 061 “Journalism”, specialization “Advertising.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is devoted to the study of the peculiarities of managing the advertising activities of the State University of Trade and Economics in social networks. The theoretical foundations of managing the advertising activities of a higher education institution in social networks are considered, the goals, target audience and strategy of the State University of Trade and Economics in social networks are assessed, the characteristics of the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are given, the strategy and plan for placing the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are substantiated, the predicted effectiveness of the advertising campaign is assessed. Keywords: advertising activity, social networks, SMM, higher education institutions, influencer marketing, influencer, influencer marketing strategy.Документ Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО «ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”)(DTEU, 2024-12) Ковальчука Макара Євгенович; Лісун Яніна ВікторівнаКовальчук М.Є. Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи інтернет-комунікацій підприємства. Досліджено конкурентне середовище футбольного клубу «Полісся Ставки», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу інтернет-комунікацій футбольного клубу було розроблено оновлену інтернет-рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, інтернет-комунікацій, сайт, контент-план. Kovalchuk M.E. Internet communications of the enterprise in the sports market (according to the materials of the NGO «FC «POLISYA STAVKY»). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the Internet communications system of the enterprise. The competitive environment of the football club «Polyssia Stavky» was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the football club's Internet communications, an updated Internet advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, Internet communications, site, content plan.