БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ за Автор "State University of Trade and Economics"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ADVERTISING THROUGH THE CENTURIES: A HISTORICAL EXCURSION(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Bondarenko Olena; Knights Mark; State University of Trade and EconomicsДокумент AI-BASED MARKETING COMMUNICATIONS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Smaliy Tamara; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND COMMUNICATIONS OF THE COMPANY IN THE STATIONERY MARKET(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Postnikov Mykhailo; Chepelenko Anzhelika; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND MANAGEMENT IN THE METAVERSE CONCEPT(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Yahelska Kateryna; Veselá Natálie; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND STRATEGY OF THE ENTERPRISE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Kalinchuk Anhelina; Yahelska Kateryna; State University of Trade and EconomicsДокумент BRANDING IN STRATEGIC CHANGE MANAGEMENT OF NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ladychenko Oleksandra; State University of Trade and EconomicsДокумент CURRENT MOBILE APP BRANDING TOOLS(State University of Trade and Economics, 2025) Yukhymenko Yuliana; Samchuk Volodymyr; State University of Trade and EconomicsДокумент ENVIRONMENTAL TRENDS IN LOGISTICS. IN O. S. BONDARENKO(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Bozhko Oleksandr; State University of Trade and EconomicsДокумент HYPER-PERSONALIZED MARKETING BASED ON ARTIFICIAL INTELLIGENCE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ponomarenko Ihor; State University of Trade and EconomicsДокумент KEY APPROACHES AND DIGITAL TOOLS FOR PROFESSIONAL SUCCESS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Alfimova Viktoriia; Yahelska Kateryna; State University of Trade and EconomicsДокумент MEDIA BRAND IN THE AGE OF INFORMATION OVERLOAD: STRATEGIES FOR KEEPING CONSUMERS’ ATTENTION(2025) Kyianytsia Ivan; State University of Trade and EconomicsДокумент MODERN MARKETING TECHNOLOGIES AND BRANDING TOOLS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Pashynskyi Bohdan; Chernysh Olha; State University of Trade and EconomicsДокумент ОПТИМІЗАЦІЯ ПОРТФЕЛЯ БРЕНДІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мельниченко Олександр; State University of Trade and Economics