МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. за Автор "Глядько, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Шляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору(Державний торговельно- економічний університет, 2024) Глядько, М.Стаття розглядає ключові аспекти успішної інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору під час виходу на зарубіжні ринки. Серед них виділено як основні культурну адаптацію рекламних стратегій та продуктів, стратегічні партнерства з місцевими компаніями, застосування інноваційних маркетингових інструментів (штучний інтелект, віртуальна реальність, біг-дата аналіз) та важливість візуальної комунікації іміджу бренду. Такий комплексний підхід дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до місцевих умов і мінливих вимог споживачів на глобальному ринку. Автором розглянуто перешкоди, які виникають при зростанні бренду компанії на іноземних ринках й наведено можливі способи їх вирішення.