Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники I Textbooks за Автор "Кавун-Мошковська, Ольга Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПРОЕКТУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Ільченко, Наталія Борисівна; Кавун-Мошковська, Ольга ОлександрівнаУ підручнику висвітлюються проблеми визначення суб’єктом господарювання потреби у будівництві нового або реконструкції існуючого торговельного об’єкта, розроблення та погодження проектів, оцінки потенціалу місця розташування та особливостей впливу наявних пішохідних і автомобільних потоків на асортиментний профіль магазину. Приділено увагу основним вимогам до проектування торговельної й неторговельної площ магазину та облаштування зон приймання, зберігання товарів та підготовки їх до продажу, а також особливостям проектування хлібопекарень, виробничих і кулінарних цехів у торговельному об’єкті. Розглянуто специфіку проектування торговельних центрів, складів та розподільчих центрів. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, а також фахівців і консультантів у галузі торговельної нерухомості, дизайнерів, архітекторів.Документ ТОРГОВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2021) Кавун-Мошковська, Ольга ОлександрівнаРозглянуто тенденції і перспективи розвитку торговельних мереж в умовах глобалізації світової економіки, типи мережевих структур та їх характерні особливості. Окрему увагу приділено передумовам розвитку торговельних мереж, видам стратегій формування торговельних мереж та особливостям їх застосування, організації маркетингової діяльності торговельної мережі, вибору напрямів диверсифікації діяльності, розвитку власних торговельних марок, специфіці застосування категорійного менеджменту у корпоративній торговельній мережі, управлінню товаропостачанням торговельної мережі, розвитку франчайзингових торговельних мереж, формуванню добровільних об’єднань у торгівлі. Видання призначено для студентів економічних спеціальностей. Може бути корисним аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, керівникам підприємств торгівлі та торговельних мереж, а також фахівцям, які цікавляться питаннями формування та управління розвитком торговельних мереж.