075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Чуніхіна Тетяна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ EMAIL-МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА(DTEU, 2024-12) Лічика Дмитра Андрійовича; Чуніхіна Тетяна СергіївнаЛічик Д. А. Email-маркетинг рекламного агентства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації еmail-маркетингу на прикладі рекламного агентства. У роботі розкрито теоретичні аспекти еmail-маркетингу та визначено його можливості для покращення взаємодії ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» з клієнтами в цілому. Розроблена вдосконалена стратегія еmail-маркетингу та надані рекомендації які допоможуть покращити своє положення на ринку рекламних агенцій для ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» . Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингове середовище, SWOT-аналіз, CTR, контент, клієнти, контектна реклама, еmailмаркетингу Lichyk Dmytro. Email-marketing of an advertising agency. - Manuscript. Qualification work in the speciality 075 “Marketing”, specialization “Digital Marketing”. - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduation qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of organising email marketing on the example of an advertising agency. The essence reveals the theoretical aspects of email marketing and identifies its possibilities for improving the interaction of ZLODEI LLC with its clients in general. An improved email marketing strategy was developed and recommendations were provided to help improve the position of ZLODEI LLC in the advertising agency market. Keywords: marketing, digital marketing, marketing environment, SWOT analysis, CTR, content, customers, contextual advertising, email marketingДокумент МОНІТОРИНГ SMM-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Павлусенко Діани Олександрівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаПавлусенко Д.О. Моніторинг SMM-стратегії підприємства сфери готельно-ресторанних послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий менеджмент». – Державний торговельно- економічний університет. – Київ 2024. Дослідження присвячене комплексному аналізу SMM-стратегії підприємств готельно-ресторанного бізнесу. У роботі розглянуто теоретичні основи SMM-маркетингу, проаналізовано особливості використання соціальних медіа в індустрії гостинності, досліджено поточну SMM-стратегію ТОВ «НРБ-КЛУБ» та запропоновано рекомендації з її вдосконалення. Ключові слова: SMM-маркетинг, соціальні медіа, готельно-ресторанний бізнес, маркетингова стратегія, digital-маркетинг Pavlusenko D.О. Monitoring of SMM Strategy for a Hotel and Restaurant Services Enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The study is dedicated to a comprehensive analysis of SMM strategy for hotel and restaurant businesses. The research examines the theoretical foundations of SMM marketing, analyzes the specifics of social media use in the hospitality industry, investigates the current SMM strategy of LLC "NRB-CLUB", and proposes recommendations for its improvement. Keywords: SMM marketing, social media, hotel and restaurant business, marketing strategy, digital marketing.