075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Черниш Тетяна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг готельного комплексу Bariclub у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Васильєвої Анни Олегівни; Черниш Тетяна ОлександрівнаВасильєва А. О. Маркетинг готельного комплексу Bariclub в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування маркетингових інструментів у формуванні SMM-стратегії для комплексу Bariclub. Розкрито сутність маркетингових інструментів та їхню роль у залученні нових клієнтів і підтримці лояльності існуючих. Проведено аналіз інструментів соціальних мереж для розвитку бренду Bariclub і запропоновано конкретні шляхи покращення маркетингової діяльності. Сформовано стратегію розвитку комплексу з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok), що спрямовано на підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, SMM-стратегія, просування в соціальних мережах. Vasilyeva A. O. Marketing of the hotel complex Bariclub in social networks. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The paper examines the theoretical and practical aspects of the application of marketing tools in the formation of an SMM strategy for the Bariclub complex. The essence of marketing tools and their role in attracting new customers and maintaining the loyalty of existing ones is revealed. An analysis of social network tools for the development of the Bariclub brand was carried out and specific ways of improving marketing activities were proposed. A strategy for the development of the complex was formed with an emphasis on expanding sales channels with the help of the website and an active presence in social networks (Facebook, Instagram, TikTok), aimed at increasing brand recognition and attracting new customers. Keywords: marketing, marketing tool, SMM strategy, promotion in social networks.Документ Розроблення стратегії цифрового маркетингу(DTEU, 2024-12) Ткаченко Владислава Максимовича; Черниш Тетяна ОлександрівнаТкаченко В.М. Розроблення стратегії цифрового маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет,Київ,2024. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування маркетингових інструментів для розроблення стратегії цифрового маркетингу ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА». Розкрито сутність та роль маркетингової стратегії підприємства у залученні нових клієнтів. Проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА» і розроблено стратегію підприємства на основі інструментів цифрового маркетингу. Запропоновано стратегію розвитку підприємства з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) із залученням інфлюенсерів, що направлено на залучення нових клієнтів. Ключові слова: маркетинг, стратегія, цифровий маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, просування в соціальних мережах. Tkachenko V.M. Development of a digital marketing strategy. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The paper investigates the theoretical and practical aspects of the use of marketing tools for the development of a digital marketing strategy for SEB GROUP UKRAINE LLC. The essence and role of the enterprise's marketing strategy in attracting new customers are revealed. An analysis of the marketing activities of LLC ‘GROUP SEB UKRAINE’ is carried out and a strategy of enterprise on the basis of digital marketing tools is developed. A development strategy for the enterprise is proposed with an emphasis on expanding sales channels through the website and an active presence in social networks (Facebook, Instagram, TikTok) with the involvement of influencers, which is aimed at attracting new customers. Keywords: marketing, strategy, digital marketing, digital marketing tools, social media promotion.Документ Цифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівлі(DTEU, 2024-12) Адаменка Максима Руслановича; Черниш Тетяна ОлександрівнаАдаменко М. Р. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних засад цифрових технологій в рекламі та PR-діяльності підприємства роздрібної торгівлі. В роботі було проведено розробку PR-кампанії підприємства з використанням цифрових технологій, а також надано економічну оцінку наданим рекомендаціям. Розроблена PR-кампанія для WLADNASHOP спрямована на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та зміцнення лояльності вже існуючих. Ключові слова: цифрові технології, реклама, PR-діяльність, роздрібна торгівля, інфлюєнсер, інтернет-магазин. Adamenko M. R. Digital technologies in advertising and PR of retail enterprises. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Digital Marketing”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical foundations of digital technologies in advertising and PR activities of a retail enterprise. The work involved the development of a PR campaign for the enterprise using digital technologies, and an economic assessment of the recommendations provided. The developed PR campaign for WLADNASHOP is aimed at increasing brand awareness, attracting new customers and strengthening the loyalty of existing ones. Keywords: digital technologies, advertising, PR activities, retail, influencer, online store.Документ Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі(DTEU, 2024-12) Чернишенко Костянтин Ігорович; Черниш Тетяна ОлександрівнаЧернишенко К.І. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі. – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 рік. Дипломна робота присвячена дослідженню впровадження та ефективності використання цифрових технологій у рекламній та PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузі, на прикладі ТОВ «ФАРМА СТАРТ». У роботі проведено аналіз сучасних цифрових платформ і інструментів, які використовуються для рекламних кампаній і комунікаційних стратегій фармацевтичних підприємств. Основні результати дослідження підтверджують ефективність інтеграції цифрових технологій у стратегії реклами та PR, зокрема для підвищення лояльності споживачів і оптимізації комунікаційних витрат. Практичні рекомендації, викладені у роботі, можуть бути використані для поліпшення маркетингових стратегій ТОВ «ФАРМА СТАРТ» та інших підприємств галузі Ключові слова: цифрові технології, стратегії реклами, pr, лояльність споживачів, цифрова стратегія. Chernyshenko K.I. Digital technologies in advertising and PR of a pharmaceutical company – The manuscript. Graduate Masters degree in specialty 075 - "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduate Masters is devoted to the study of the implementation and effectiveness of the use of digital technologies in the advertising and PR activities of pharmaceutical enterprises, using the example of "PHARMA START". The work analyzes modern digital platforms and tools used for advertising campaigns and communication strategies of pharmaceutical enterprises. The main results of the study confirm the effectiveness of the integration of digital technologies in advertising and PR strategies, in particular for increasing consumer loyalty and optimizing communication costs. The practical recommendations outlined in the work can be used to improve the marketing strategies of PHARMA START and other enterprises in the industry Keywords: digital technologies, advertising strategies, PR, consumer loyalty, digital strategy.