075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Чернишенко Костянтин Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі(DTEU, 2024-12) Чернишенко Костянтин Ігорович; Черниш Тетяна ОлександрівнаЧернишенко К.І. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі. – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 рік. Дипломна робота присвячена дослідженню впровадження та ефективності використання цифрових технологій у рекламній та PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузі, на прикладі ТОВ «ФАРМА СТАРТ». У роботі проведено аналіз сучасних цифрових платформ і інструментів, які використовуються для рекламних кампаній і комунікаційних стратегій фармацевтичних підприємств. Основні результати дослідження підтверджують ефективність інтеграції цифрових технологій у стратегії реклами та PR, зокрема для підвищення лояльності споживачів і оптимізації комунікаційних витрат. Практичні рекомендації, викладені у роботі, можуть бути використані для поліпшення маркетингових стратегій ТОВ «ФАРМА СТАРТ» та інших підприємств галузі Ключові слова: цифрові технології, стратегії реклами, pr, лояльність споживачів, цифрова стратегія. Chernyshenko K.I. Digital technologies in advertising and PR of a pharmaceutical company – The manuscript. Graduate Masters degree in specialty 075 - "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduate Masters is devoted to the study of the implementation and effectiveness of the use of digital technologies in the advertising and PR activities of pharmaceutical enterprises, using the example of "PHARMA START". The work analyzes modern digital platforms and tools used for advertising campaigns and communication strategies of pharmaceutical enterprises. The main results of the study confirm the effectiveness of the integration of digital technologies in advertising and PR strategies, in particular for increasing consumer loyalty and optimizing communication costs. The practical recommendations outlined in the work can be used to improve the marketing strategies of PHARMA START and other enterprises in the industry Keywords: digital technologies, advertising strategies, PR, consumer loyalty, digital strategy.