075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Ткаченко Владислава Максимовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розроблення стратегії цифрового маркетингу(DTEU, 2024-12) Ткаченко Владислава Максимовича; Черниш Тетяна ОлександрівнаТкаченко В.М. Розроблення стратегії цифрового маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет,Київ,2024. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування маркетингових інструментів для розроблення стратегії цифрового маркетингу ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА». Розкрито сутність та роль маркетингової стратегії підприємства у залученні нових клієнтів. Проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА» і розроблено стратегію підприємства на основі інструментів цифрового маркетингу. Запропоновано стратегію розвитку підприємства з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) із залученням інфлюенсерів, що направлено на залучення нових клієнтів. Ключові слова: маркетинг, стратегія, цифровий маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, просування в соціальних мережах. Tkachenko V.M. Development of a digital marketing strategy. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The paper investigates the theoretical and practical aspects of the use of marketing tools for the development of a digital marketing strategy for SEB GROUP UKRAINE LLC. The essence and role of the enterprise's marketing strategy in attracting new customers are revealed. An analysis of the marketing activities of LLC ‘GROUP SEB UKRAINE’ is carried out and a strategy of enterprise on the basis of digital marketing tools is developed. A development strategy for the enterprise is proposed with an emphasis on expanding sales channels through the website and an active presence in social networks (Facebook, Instagram, TikTok) with the involvement of influencers, which is aimed at attracting new customers. Keywords: marketing, strategy, digital marketing, digital marketing tools, social media promotion.