075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Самчук Володимир Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)(DTEU, 2024-12) Овраменка Станіслава Олександровича; Самчук Володимир АндрійовичОвраменко С. О. «Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам забезпечення маркетингової діяльності центру фізичної реабілітації. В роботі наведено аналіз ефективності існуючої стратегії використання соціальних мереж, досліджено слабкі і сильні сторони реабілітиаційного центру в соціальних мережах. У підсумку сформовано низку рекомендацій щодо присутності і стратегії використання соціальних мереж досліджуваного реабілітаційного центру. Ключові слова: реабілітаційний центр, маркетинг, соціальні мережі, SMM, стратегія, підприємство, показник ефективності. Ovramenko S. O. “Marketing of a physical rehabilitation center in social networks (SMM).” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of ensuring the marketing activities of the physical rehabilitation center. The work provides an analysis of the effectiveness of the existing strategy for using social networks, examines the weaknesses and strengths of the rehabilitation center in social networks. As a result, a number of recommendations have been formed regarding the presence and strategy for using social networks of the studied rehabilitation center. Keywords: rehabilitation center, marketing, social networks, SMM, strategy, enterprise, performance indicator.Документ Цифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможність(DTEU, 2024-12) Вірстюка Дмитра Володимировича; Самчук Володимир АндрійовичВірстюк Д. В. Цифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможність. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання цифрового маркетингу в діяльності підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового цифрового інструментарію, доведено доцільність використання на досліджуваному підприємстві. Надані практичні рекомендації використання цифрового маркетингу для розвитку та підвищення конкурентоспроможності центру фізичної реабілітації “Health Factory”. Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, підприємство, фізична реабілітація, конкурентоспроможність. Virstiuk D. V. Digital marketing of the enterprise and competitiveness. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to theoretical, methodological and practical aspects of using digital marketing in the activities of an enterprise. The essence and components of digital marketing tools are revealed, the expediency of using it at the studied enterprise is proved. Practical recommendations for using digital marketing to develop and increase the competitiveness of the “Health Factory” physical rehabilitation center are provided. Keywords: marketing, digital marketing, enterprise, physical rehabilitation, competitivenes.