075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Самойленко Роман Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ E-mail маркетинг підприємства(DTEU, 2024-12) Самойленко Роман Олексійович; Бондаренко Олена СергіївнаСамойленко Р.О E-mail маркетингпідприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах створення та розвитку підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового інструментарію, доведено доцільність використання в email-маркетингу підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій створення та розвитку Email-маркетингу ТОВ «MauDau». Розроблено стратегію розвитку Email-стратегії ТОВ «MauDau» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд, маркетингова діяльність, створення та розвиток Email-маркетингу. Samoilenko R/ E-mail marketing of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of business creation and development. The essence and components of marketing tools are revealed, the expediency of use in brand management of enterprises is proven. The marketing toolkit for the creation and development of Email-marketing of LLC "Maudau" is analyzed. The Email-strategy of LLC "Maudau" was developed based on the implementation and improvement of the company's marketing tools. Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand creation and development.