075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Олійника Максима Валерійовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування(DTEU, 2024-12) Олійника Максима Валерійовича; Зайцева Олена ІванівнаОлійник М.В. Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Цифровий Mаркетинг». – Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам цифрового маркетингу у галузі страхування. В роботі було розглянуто сутність та шляхи комунікації, проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПРАТ «СК «Універсальна», проведено маркетинговий аналіз конкурентного середовища та запропоновано рекомендації щодо покращення використання каналів комунікації та стратегічного розвитку. Ключові слова: маркетингові канали, страхові компанії, клієнти, послуги, стратегія, маркетингові інструменти, цифровий канал, конкуренти. Oliinyk M.V. Digital Marketing of Service Insurance Enterprises. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of digital marketing in the insurance industry. The study examines the essence and methods of communication, analyzes the organizational and economic characteristics of the enterprise PJSC "IC Universalna," conducts a marketing analysis of the competitive environment, and proposes recommendations for improving the use of communication channels and strategic development. Key words: marketing channels, insurance companies, clients, services, strategy, marketing tools, digital channels, competitors.