075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Крякіної Олени Миколаївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування медіастратегії у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Крякіної Олени Миколаївни; Зайцева Олена ІванівнаКрякіна О. М. Формування медіастратегії у соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування медіастратегії для просування бренду в соціальних мережах. У дослідженні було розглянуто поняття та основні етапи формування медіастратегії, вивчено сучасні тенденції у використанні соціальних мереж як інструменту маркетингу. На прикладі бренду «СоВга» проведено аналіз сильних та слабких сторін його присутності у соціальних мережах, а також визначено ефективність сучасних підходів до формування брендової медіастратегії. Ключові слова: медіастратегія, соціальні мережі, маркетинг, бренд, просування, рекомендації. Kryakina O. M. Formation of media strategy in social networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of forming a media strategy for brand promotion in social networks. The study considered the concepts and main stages of media strategy formation, studied current trends in the use of social networks as a marketing tool. On the example of the «СоВга» brand, an analysis of the strengths and weaknesses of its presence in social networks was carried out, and the effectiveness of modern approaches to the formation of a brand media strategy was also determined Keywords: media strategy, social networks, marketing, brand, promotion, recommendations.