075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Зайцева Олена Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування медіастратегії у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Крякіної Олени Миколаївни; Зайцева Олена ІванівнаКрякіна О. М. Формування медіастратегії у соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування медіастратегії для просування бренду в соціальних мережах. У дослідженні було розглянуто поняття та основні етапи формування медіастратегії, вивчено сучасні тенденції у використанні соціальних мереж як інструменту маркетингу. На прикладі бренду «СоВга» проведено аналіз сильних та слабких сторін його присутності у соціальних мережах, а також визначено ефективність сучасних підходів до формування брендової медіастратегії. Ключові слова: медіастратегія, соціальні мережі, маркетинг, бренд, просування, рекомендації. Kryakina O. M. Formation of media strategy in social networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of forming a media strategy for brand promotion in social networks. The study considered the concepts and main stages of media strategy formation, studied current trends in the use of social networks as a marketing tool. On the example of the «СоВга» brand, an analysis of the strengths and weaknesses of its presence in social networks was carried out, and the effectiveness of modern approaches to the formation of a brand media strategy was also determined Keywords: media strategy, social networks, marketing, brand, promotion, recommendations.Документ Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування(DTEU, 2024-12) Олійника Максима Валерійовича; Зайцева Олена ІванівнаОлійник М.В. Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Цифровий Mаркетинг». – Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам цифрового маркетингу у галузі страхування. В роботі було розглянуто сутність та шляхи комунікації, проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПРАТ «СК «Універсальна», проведено маркетинговий аналіз конкурентного середовища та запропоновано рекомендації щодо покращення використання каналів комунікації та стратегічного розвитку. Ключові слова: маркетингові канали, страхові компанії, клієнти, послуги, стратегія, маркетингові інструменти, цифровий канал, конкуренти. Oliinyk M.V. Digital Marketing of Service Insurance Enterprises. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of digital marketing in the insurance industry. The study examines the essence and methods of communication, analyzes the organizational and economic characteristics of the enterprise PJSC "IC Universalna," conducts a marketing analysis of the competitive environment, and proposes recommendations for improving the use of communication channels and strategic development. Key words: marketing channels, insurance companies, clients, services, strategy, marketing tools, digital channels, competitors.