075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Бондаренко Олена Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Камала Марка Олександровича; Бондаренко Олена СергіївнаКамал М.О. «SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Палащук Ярослав Вікторович» (кав’ярня «МИ MAD РАЗОМ»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування SMM-стратегії закладу ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище кав’ярні « МИ MAD РАЗОМ », визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу комунікаційних заходів підприємства розроблено оновлену SMM-стратегію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-плани та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: SMM-стратегія соціальні мережі, пости, соціальномедійні платформи. Kamal M.O. "SMM strategy of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Palashchuk Yaroslav Viktorovych" ("MY MAD TOGETHER" cafe). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the SMM strategy of the restaurant business establishment. The marketing environment of the "MY MAD TOGETHER" coffee shop was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, an updated SMM strategy was developed, goals, target audience, main tools were determined, a schedule, content plans were drawn up, and layouts of communication messages were developed. Keywords: SMM strategy, social networks, posts, social media platforms.Документ Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру(DTEU, 2024-12) Павленка Олександра Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаПавленко О.В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру (за матеріалами ФОП Головня Владислав Денисович (сервісний центр Moriss Coffee) – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам використання цифрових інструментів в маркетинговій діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрових технологій у реалізації завдань маркетингової діяльності, представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі використанням цифрових технологій. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові технології, сервісний центр, маркетингова діяльністю. Pavlenko O.V. Digital technologies in the marketing activities of the service centre (based on the materials of FOP Golovnya Vladyslav Denysovych (Moriss Coffee service centre) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 Marketing under the educational programme Digital Marketing. – State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the use of digital tools in the marketing activities of the enterprise. The marketing environment is studied and the strengths and weaknesses of the enterprise are identified. As a result of the analysis, the role of digital technologies in the implementation of marketing tasks is determined, recommendations for improving marketing activities based on the use of digital technologies are presented. Keywords: digital marketing, digital technologies, service centre, marketing activities.