075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Бондаренко Олена Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ E-mail маркетинг підприємства(DTEU, 2024-12) Самойленко Роман Олексійович; Бондаренко Олена СергіївнаСамойленко Р.О E-mail маркетингпідприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах створення та розвитку підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового інструментарію, доведено доцільність використання в email-маркетингу підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій створення та розвитку Email-маркетингу ТОВ «MauDau». Розроблено стратегію розвитку Email-стратегії ТОВ «MauDau» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд, маркетингова діяльність, створення та розвиток Email-маркетингу. Samoilenko R/ E-mail marketing of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of business creation and development. The essence and components of marketing tools are revealed, the expediency of use in brand management of enterprises is proven. The marketing toolkit for the creation and development of Email-marketing of LLC "Maudau" is analyzed. The Email-strategy of LLC "Maudau" was developed based on the implementation and improvement of the company's marketing tools. Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand creation and development.Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства(DTEU, 2024-12) Комлєва Артема Михайловича; Бондаренко Олена СергіївнаКомлєв А.М. «Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства» (ТОВ «ТЕКІЛА ХАУС»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, запропоновано розширений інструментарій цифрового маркетингу, що включає актуальний контент (повідомлення у блогах, статті, публікації), дизайн та статистику. Ключові слова: цифровий маркетинг, соціальні мережі, пошуковий маркетинг, веб-сайт. Komlev A.M. "Digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise" ("TEKILA HOUSE" LLC). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise. The marketing environment was studied and the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, directions for updating the digital marketing toolkit to increase the company's competitiveness were proposed, goals, target audiences were determined, a schedule, content plans were drawn up, and message layouts for social networks were developed. Keywords: digital marketing, social networks, search marketing, website.Документ Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Корнійчука Андрія Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаКорнійчук А.В. «Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «Будинок Великого Дива»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи цифрових комунікацій ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище ресторнау «Будинок великого дива», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу цифрових комунікацій підприємства було розроблено комунікаційну кампанію із застосуванням сучасних цифрових технологій, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові комунікації, соціальні мережі, заклад ресторанного господарства. Korniychuk A.V. "Digital communications of a restaurant business establishment" (based on the materials of "House of the Great Wonder" LLC). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the digital communications system of the restaurant business. The marketing environment of the "House of Great Miracle" restaurant was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's digital communications, a communication campaign using modern digital technologies was developed, goals, target audience, main tools were defined, and a schedule was drawn up. Keywords: digital marketing, digital communications, social networks, restaurant establishment.