Савінський, Т.2025-02-262025-02-262024Савінський, Т. (2024). Управління репутацією спортивного підприємтсва «Рівненська обласна федерація тайського боксу (Муай тай)». У Т.Т. Ткаченко (Ред.), Міжнародний спортивний менеджмент: виклики та стратегічні орієнтири: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр». (с. 42–49). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6563В статті з’ясовано роль та необхідність управління репутацією спортивного підприємства «Рівненська обласна федерація тайського боксу (МУАЙ ТАЙ)» м. Рівне. Також з’ясовано сутність репутації цього спортивного підприємства. Розглянуто ряд стратегій та підходів бренд-менеджменту, що використовуються в управлінні репутацією спортивного підприємства. Розглянуто основні складові стратегії комунікації спортивного підприємства. Сформовано рекомендації щодо подальшого підвищення репутації спортивного підприємства за рахунок сучасного контент-маркетингу. Розглянуто способи впливу реклами на репутацію. Розглянуто алгоритм формування репутації та джерела фінансування заходів підвищення репутації підприємства. Узагальнено позитивні та негативні сторони репутації спортивного підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalуправлінняспортивне підприємствоспортивно-оздоровчі послугирепутаціяіміджрекламакомунікаціїбрендбренд-менеджментфінансуванняmanagementsports enterprisesports and health servicesreputationimageadvertisingcommunicationsbrandbrand managementfinancingУправління репутацією спортивного підприємтсва «Рівненська обласна федерація тайського боксу (Муай тай)»Article