Проценко, Д.2025-04-022025-04-022023Проценко, Д. (2023). Формування бренд-стратегії як конкурентної переваги. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 156–161). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8415У статті розглянуті основні засади та переваги формування бренд-стратегії на висококонкурентних ринках, що активно трансформуються та в умовах військових дій та їх наслідків, досліджено бренд «Lift99» та проаналізовано приклад адаптації бренд-стратегії даного підприємстваukAttribution 4.0 Internationalбренд-стратегіяуправління брендоммаркетингові комунікації«Lift99»лояльність клієнтіватрибути брендусоціальна відповідальність brand strategybrand managementmarketing communicationsLift99customer loyaltybrand attributessocial responsibilityФормування бренд-стратегії як конкурентної перевагиArticle156–161