Гавриленко Ірина2024-11-112024-11-112020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1073ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. На сьогодні підприємства функціонують в умовах високої динамічності зовнішнього середовища, тому для забезпечення ефективної діяльності вони повинні виявляти гнучкість, адаптуватися до постійних змін в макро- та мікросередовищі. Також для успішної реалізації товарів на ринку продуктового ритейлу та забезпечення прибутковості компаніям недостатньо продавати якісний продукт, якого потребують споживачі, необхідно вміло просувати його на ринку. А особливо під час пандемії COVID-19, яка негативно вплинула як на світову, так і національну економічну систему, та змусила бізнес активніше використовувати інтегровані маркетингові комунікації в мережі Інтернет. З’являється необхідність ретельного вивчення всіх можливих засобів впливу на споживачів з метою залучення їх до покупок, а також налагодження зв’язків із партнерами, постачальниками, посередниками і, відповідно, створення ефективної маркетингової комунікаційної стратегії. Різні аспекти теоретичних і практичних основ формування стратегії маркетингових комунікацій є предметом наукових досліджень багатьох вітчизняних та закордонних вчених, а саме: Дж. Бернета, Ф. Котлера, П. Дойля, М. Портера, Є. Ромата, Т. Примак, Т. Лук’янець, Г. Янковської, Л. Новікової, О. Романенко. Крім цього, питання використання маркетингових комунікацій у сфері продуктового ритейлу розглядають вчені А. Катаєв, Ю. Дайновський , Н. Балук і Н. Басій, О. Лабурцева і Г. Алданькова. Отже, актуальність даної теми полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку дієва комунікаційна стратегія виступає одним із ключових факторів забезпечення ефективного функціонування підприємств торгівл і в умовах мінливості середовища.Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)Other