Зань, М.2025-03-182025-03-182024Зань, М. (2024). Управління поведінкою Vip-споживачів у сфері гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.71–76). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7741У статті розкрито актуальні питання управління поведінкою VIP-споживачів у сфері туризму та готельної індустрії. Аналізується підхід до обслуговування клієнтів преміум-класу в індустрії гостинності, а також сучасні тенденції в розробці та впровадженні індивідуальних програм для VIP-клієнтів. Розглядаються поняття управління VIP-споживачами у сфері гостинності, орієнтованих на задоволення високих вимог таких споживачів.ukAttribution 4.0 InternationalVIP-споживачуправління поведінкоюіндустрія гостиностіVIP consumerbehavior managementhospitality industry.Управління поведінкою Vip-споживачів у сфері гостинностіArticle