Риженко Анна2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/517ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНІ РОБОТААктуальність. Питання просування товарів в Інтернеті, створення ефективної рекламної стратегії та вибір дієвих засобів просування в мережі Інтернет залишаються дуже актуальними, адже відіграють важливу роль у процесі діяльності будь-якого підприємства. Новітні цифрові технології та Всесвітня мережа Інтернет набувають все більшого поширення. У 2015 році вже 72 % інтернет-користувачів дізнаватись про товар чи послугу з пошукової системи [1], і ці дані продовжують постійно зростати. Тому на сьогоднішній день, Інтернет -незамінний простір для роботи фахівців різних сфер, у тому числі маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю, та для ведення бізнесу в цілому. Основні причини, чому Інтернет набув такої популярності: – надає користувачам необмежений доступ до інформації та зв'язку з іншими Інтернет-користувачами. – надає бізнесу та приватним підприємцям недорогі засоби для охоплення своєї аудиторії. – дозволяє знаходити та завантажувати комп'ютерні файли. – немає такої теми, щодо яких Інтернет не має жодної інф ормації. – забезпечує розваги у вигляді ігор, фільмів, музики, книг, покупок, соціальних мереж та блогів тощо. – має широке застосування в таких галузях, як банківська справа, освіта, торгівля одягом та декором, фармацевтика тощо. Глобальна мережа Інтернет пропонує безліч можливостей для зв’язку з цільовою аудиторією підприємства, тому є найефективнішим способом для комунікації. Інтернет допомагає проінформувати потенційного покупця про компанію та послуги/товари, що пропонуються, дозволяє підтримувати зворотній зв’язок з вже наявними клієнтами та знає про нього все: збирає інформацію про його смаки та захоплення, а також про проблеми з якими клієнт зіштовхнувся. Зібрана інформація допоможе підприємству досягти поставлених цілей, адже, в свою чергу, надає критерії для створення товару/послуги, що сподобається споживачу та вирішить його проблему, або слугує підприємству як ідеєю для рекламної комунікації. Інтернет мережа стає більш доступнішою, також збільшується і кількість смартфонів, що у свою чергу призводить до стрімкого зростання мобільних додатків для різних операційних систем. Тому конкуренція між виробниками мобільних додатків також підсилюється. Користувачі надають перевагу мобільним додаткам з багатьох причин, і саме тому бізнес все більше роз виває власні мобільні застосунки, які дозволяють здійснювати мобільну комерцію своїми послугами та продуктами. Мобільні програми пропонують такі переваги: багатофункціональність (застосунки можуть отримати доступ до різних функцій телефона, серед них до GPS, яка допоможе компанії легко визначити місце розташування клієнта та запропонувати йому свої послуги), безкоштовне та безпечне спілкування (це допомагає компаніям швидко взаємодіяти з клієнтами, а клієнтам – отримати підтримку від компанії), миттєве оповіщення (додатки допомагають швидко донести аудиторії акційні пропозиції, чи нові товари), простота в обслуговуванні (додатки можуть автоматично самооновлюватись в телефонах користувачів), а також надають цілодобовий сервіс (користувач може отримати інформацію, що міститься у додатку у будь-який час). Проведене дослідження HackerNoon показало, що 90% часу, протягом якого користувачі використовують смартфони, припадає на використання мобільних додатків [2]. Відповідно, підсилена конкуренція спостерігається між мобільними додатками, що вирішують одну і ту ж проблему користувача. Дослідженням розвитку Інтернет реклами загалом займалися науковці Т. Бокарев [3], М.В. Даниліна, Т.В. Дейнекін [4], А. А. Годін, А. М. Годін, В.М. Комаров [5], О. Коротков [6], Ю. М. Кузнєцова [7]. В їх роботах були представлені структуризація та класифікація засобів Інтернет -просування товару.В свою чергу темою просування мобільних додатків займалися такі вчені, як Н. В. Івашова [8], Т. Є. Іванова, С. М. Ілляшенко [9], А. Сідак [10]. Але як комплексний процес просування мобільного додатку, так і його окремі інструменти залишились не до кінця дослідженими. Мета випускної кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рекламних заходів підприємства сфери комп’ютерно го програмування у мережі Інтернет (на прикладі ТОВ «СУРМАЧ»). Для досягнення поставленої мети були поставлені наступні завдання: – дослідити теоретичні засади просування мобільного додатку в мережі Інтернет; – охарактеризувати діяльність ТОВ «СУРМАЧ»; – обґрунтувати вибір інструментів для просування мобільного додатку «СУРМАЧ КАРГО» в Інтернеті; – розробити медійну рекламу «СУРМАЧ КАРГО» в мережі Інтернет. Об’єктом дослідження є процес рекламної діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної діяльності в мережі Інтернет для мобільного додатку «СУРМАЧ КАРГО». Методи наукового дослідження, які використовувались під час написання випускної кваліфікаційної роботи: методи системного аналізу та порівняння, описовий і розрахунковий, а також методи теоретичного узагальнення. Інформаційною базою дослідження є дані підприємства, результати маркетингових досліджень консалтингових компаній та сайти інформаційно-комунікаційної мережі Інтернет. Джерелами дослідження є емпірична база підприємства, веб-сайти мобільних додатків конкурентів.РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОГРАМУВАННЯ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ» (за матеріалами ТОВ «СУРМАЧ », м. Боярка)Other