Джима, П.2025-10-012025-10-012025Джима, П. (2025). Особливості стратегічного позиціонування енергетичних компаній. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 84–92). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11381У статті розглянуто модель позиціонування енергетичних компаній, що поєднує технологічний прорив, ESG-наратив і геоекономічну мобільність. На прикладі компанії ДТЕК доведено, як ВДЕ-кластери, смарт-мережі та креативні колаборації підвищують ринкову частку, знижують капітальні витрати й зміцнюють лояльність споживачів. Запропоновано систему метрик і кореляцій, яка перетворює культурний капітал на фінансовий результат, а SWOT окреслює траєкторії подальшого розвитку. Показано перспективи інтеграції маркетингу та енергетичного інжинірингу через цифрові двійники бренда й предиктивні алгоритми навантаження.ukAttribution 4.0 InternationalОсобливості стратегічного позиціонування енергетичних компанійArticle84-92