Бойченко, С.2025-04-022025-04-022023Бойченко, С. (2023). Маркетингове середовище підприємства на ринку какао. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 9–15). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8361маркетинг, маркетингУ статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства, що функціонує на ринку какао. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємстваukAttribution 4.0 Internationalмаркетингмаркетингове середовищемаркетинг інноваційрозвиток marketingmarketing environmentinnovation marketingdevelopmentМаркетингове середовище підприємства на ринку какаоArticle9–15