Пономаренко Ігор ВіталійовичБіди (Коноплястої) Інни Володимирівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2192ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАБіда (Конопляста) І.В. Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах формування та управління лояльністю споживачів у публічному секторі. Розглянуто основні чинники та складові процесу управління лояльністю споживачів в публічному маркетингу, проаналізовано підходи до визначення поняття лояльності, внесено пропозиції щодо можливості використання та формування лояльності споживачів. Проаналізовано маркетинговий інструментарій управління лояльністю споживачів секторі публічних послуг. Розроблено шляхи вдосконалення лояльності споживачів в публічному маркетингу на основі роботи державної установи «Урядовий контактний центр». Ключові слова: лояльність, споживач, лояльний споживач, маркетинг, публічний маркетинг, уряд, орган державної влади. ida (Konopliasta) I.V. Customer loyalty management in public marketing. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of the use of marketing tools in the processes of formation and management of consumer loyalty in the public sector. The main factors and components of the process of managing consumer loyalty in public marketing are considered, approaches to the definition of loyalty are analyzed, and proposals are made on the possibility of using and forming consumer loyalty. The marketing tools for managing consumer loyalty in the public services sector are analyzed. Ways to improve consumer loyalty in public marketing are developed on the basis of the work of the State Institution «Government Contact Centre». Keywords: loyalty, consumer, loyal consumer, marketing, public marketing, government, public authority.ukУправління лояльністю споживачів у публічному маркетингуBook