Колишкіна, Б2025-11-182025-11-182025Колишкіна, Б. (2025). Smm-середовище преміального алкогольного бренду: кейс ТМ «Nemiroff». У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 140–148). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12590У статті розглянуто роль SMM (social media marketing) як важливого інструменту у формуванні впізнаваності бренду, підвищенні лояльності споживачів і забезпеченні довгострокових конкурентних переваг підприємства в умовах сучасного маркетингового середовища. Особливу увагу приділено розробці SMM-стратегій для компаній, що працюють у сегменті преміального алкоголю. На прикладі бренду Nemiroff, одного з лідерів ринку преміального алкоголю в Україні та за її межами, проаналізовано використання соціальних мереж як засобу просування бренду.ukAttribution 4.0 InternationalSmm-середовище преміального алкогольного бренду: кейс ТМ «Nemiroff»Article140-148