Ашиткова, Д.2025-04-012025-04-012023Ашиткова, Д. (2023). Роль SMM у маркетингових комунікаціях бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 129–132). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8298У статті досліджено сутність комунікацій підприємства, наведено основні особли-вості маркетингових комунікацій в процесах брендингу. Проведено порівняння традиційних ЗМІ та соціальних мереж. Визначено роль SMM в маркетингових комунікаціях бренда.ukAttribution 4.0 Internationalкомунікаціїмаркетингові комунікаціїбрендінтернет–просування брендаSMMcommunicаtionsmаrketing communicаtionsbrаndinternet brаnd promotionSMM.Роль SMM у маркетингових комунікаціях брендуArticle