Щур, Д.2025-10-292025-10-292025Щур, Д. (2025). Аналіз корпоративного бренду вітчизняних банків. У Н. П. Шульга (Ред.), Фінансові установи в умовах глобальних дисбалансів. Управління банківським бізнесом (с. 122–127). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12189У статті проаналізовано особливості формування та розвитку корпоративного бренду п’яти провідних українських банків – АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Ощадбанк», АТ «ПУМБ», монобанк та АТ «Укрсиббанк». Досліджено їхню позицію, візуальну ідентичність, цінності бренду та комунікаційні стратегії. У роботі показано, як кожен банк адаптує бренд під свою цільову аудиторію та виокремлює загальні тенденції у формуванні брендів у банківському секторі України.ukAttribution 4.0 InternationalАналіз корпоративного бренду вітчизняних банківArticle122-127