Шараєвська, Ю.2025-10-072025-10-072025Шараєвська, Ю. (2025). Рекламні інструменти формування позитивного іміджу бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (146–152). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11541У статті розглянуто основні теоретичні підходи до формування іміджу бренду засобами реклами. Сформульовано авторське визначення сутнісних ознак рекламної діяльності, яка спрямована на посилення позитивного іміджу бренду в очах цільової аудиторії. Обґрунтовано основні інструменти, які необхідні для формування позитивного іміджу бренду.ukAttribution 4.0 Internationalбрендіміджрекламапросуваннярекламна стратегіяінструменти рекламного впливуimageadvertisingpromotionadvertising strategyadvertising influence tools.Рекламні інструменти формування позитивного іміджу брендуArticle146-152