Каленченко, К.2025-10-072025-10-072025Каленченко, К. (2025). Цифрові детермінанти трансформації маркетингового управління в ритейлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (331–337). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11590У статті досліджується вплив цифрових технологій на управління маркетингом у роздрібному бізнесі, аналізуючи фундаментальні зміни, що відбуваються в стратегіях та операційних процесах. Висвітлюються ключові цифрові інструменти, такі як Big Data, штучний інтелект, персоналізація та омніканальність, що трансформують взаємодію з клієнтами. Особливу увагу приділено оптимізації маркетингових кампаній, підвищенню ефективності залучення та утримання споживачів у цифрову епоху. Запропоновано практичні рекомендації для роздрібних компаній щодо адаптації до нових реалій та використання потенціалу цифрових інновацій.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингцифрові технологіїроздрібна торгівляbig dataCRMавтоматизаціяаналітикаонлайн-комунікаціямarketingdigital technologiesretail tradeautomationanalyticsonline communication.Цифрові детермінанти трансформації маркетингового управління в ритейліArticle331-337