Дишлюк, П.2025-03-272025-03-272023Дишлюк, П. (2023). Управління рекламною діяльністю підприємства торгівлі ПП «Компанія ТЕСС». У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 48–52). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8236У статті проаналізовано особливості рекламної діяльності компанії, а також розкриті стратегії, методи та інструменти, які можуть допомогти підприємству досягти більшого успіху на ринку. Здійснено аналіз конкурентного середовища, рекламні канали та стратегії. Оцінено переваги, обмеження, та цільову аудиторію каналів реклами.ukAttribution 4.0 InternationalУправління рекламною діяльністю підприємства торгівлі ПП «Компанія ТЕСС»Article