Паламарчук, О.2025-04-012025-04-012023Паламарчук, О. (2023). Рекламна кампанія підприємства: розробка та впровадження. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 79–89). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8291Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів проведення рекламних кампаній. Проаналізовано визначення сутності поняття «реклама» в законодавстві та роботах науковців. Визначено функції реклами. Розглянуто види і типи реклами. Зазначено, що на сучасному етапі реклама тісно пов’язана з рекламними кампаніями та є їх складовим елементом. Проаналізовано визначення сутності поняття «рекламна кампанія» в роботах науковців. Розглянуто еволюцію цілей проведення рекламних кампаній. Проаналізовано класифікацію видів рекламних кампаній. Наведено загальну структурно-функціональну модель рекламної кампанії.ukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна кампаніяконтроль результатівоцінка ефективностіметоди моніторингуопитуванняаналіз продажіввеб-аналітикасоціальні медіавплив на поведінку споживачівзбільшення продажівбрендсутністьвидитипифункціїмодель рекламної кампаніїцільова аудиторіяаdvertisingаdvertising cаmpаignresults monitoringeffectiveness evаluаtionmonitoring methodssurveyssаles аnаlysisweb аnаlyticssociаl mediаimpаct on consumer behаviorsаles increаsebrаndessencekindstypesfunctionsаdvertising cаmpаign modeltаrget аudience.Рекламна кампанія підприємства: розробка та впровадженняArticle