Лапченко Інна ОлександрівнаПозня Галина Володимирівна2025-01-132025-01-132024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3369ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі було досліджено психологічні фактори, що впливають на мотивацію персоналу. Проаналізовано теоретичні підходи до мотивації та визначено ключові чинники ефективності в роботі, зокрема емоційну стійкість, соціальну підтримку та визнання досягнень. Емпіричні дані свідчать, що зниження тривожності та позитивний клімат підвищують мотивацію працівників. На основі результатів розроблено рекомендації щодо сприятливого робочого середовища, програм зниження стресу та професійного розвитку персоналу. Ключові слова: психологічні чинники, стимулювання, мотивація, дошкільна освіта, тривожність, психологічний клімат. The study investigates the psychological factors that influence staff motivation. The theoretical approaches to motivation are analyzed and key factors of efficiency in work are identified, including emotional stability, social support and recognition of achievements. Empirical evidence suggests that reducing anxiety and a positive climate increase employee motivation. Based on the results, recommendations for a favourable working environment, stress reduction programmes and professional development of staff are developed. Keywords: psychological factors, stimulation, motivation, preschool education, anxiety, psychological climate.ukПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИBook