ЖИВОТОВСЬКА К2025-10-302025-10-302025Животовська, К. (2025). Особливості маркетингових стратегій міжнародних компаній. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (229–235). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12349У статті розглянуто сутність та роль маркетингових стратегій у діяльності міжнародних компаній. Наведено основні підходи до класифікації маркетингових стратегій міжнародних компаній залежно від ступеня глобальної інтеграції та локальної чутливості. Визначено фактори, що впливають на вибір міжнародної маркетингової стратегії. Охарактеризовано види маркетингових стратегій міжнародних компанійukAttribution 4.0 InternationalОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙArticle229–235