Герасименко, Марина Михайлівна2025-10-072025-10-072025-10Герасименко М М АСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА- СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університетуhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11527Кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі асортиментної стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу ПрАТ «Молнія». У роботі проведено аналіз теоретичних основ формування асортиментної стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу. Особлива увага приділена характеристики міжнародної асортиментної діяльності виробничих підприємств. Проведений аналіз асортиментної стратегії ПрАТ «Молнія» та розробці пропозицій вдосконалення асортиментної стратегії ПрАТ «Молнія». Результати дослідження можуть бути корисними для управління швейними підприємствами, що надають послуги на міжнародному рівні, а також для подальших досліджень у галузі швейного менеджменту та міжнародному бізнесу. The qualification work is devoted to the current topic of the assortment strategy of the Enterprise-a subject of international business of Prjsc Molniya. The paper analyzes the theoretical foundations of the formation of the assortment strategy of an enterprise-a subject of international business. Special attention is paid to the characteristics of the international assortment activity of manufacturing enterprises. The analysis of the assortment strategy of Prjsc Molniya and the development of proposals for improving the assortment strategy of Prjsc Molniya is carried out. The results of the study can be useful for the management of clothing companies that provide services at the international level, as well as for further research in the field of clothing management and international business.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalміжнародна стратегіянадання швейних послугміжнародна практикаасортиментна стратегіяміжнародний ринокАСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА- СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУBachelor Thesis