Осауленко, В.2025-04-022025-04-022023Осауленко, В. (2023). Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 193–198). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8432Сучасні умови реформування охорони здоров’я та необхідність швидкої адаптації унеможливлюють управління закладами охорони здоров’я без структурованої та обґрун-тованої стратегії розвитку. Практика ведення успішного бізнесу показує, що через індивідуальні особливості неможливо розробити єдину стратегію успіху для всіх організацій. Тому питання шляхів і засобів розробки успішного стратегічного плану є відкритим і потребує подальшого дослідженняukAttribution 4.0 Internationalіміджстратегія маркетингуконкурентоспроможністьмедичний закладсегментаціямаркетингові інструментимедичні послугиприватна медицинаінноваційна стратегія imаgemаrketing strаtegycompetitivenessmedicаl institutionsegmentаtionmаrketing toolsmedicаl servicesprivаte medicineinnovаtion strаtegyМаркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємстваArticle193–198