Степанов, Д.2025-04-032025-04-032023Степанов, Д. (2023). Email-маркетинг підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 396–402). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8506У статті проаналізовано поняття email-маркетингу підприємства в умовах розвитку цифрового середовища. Розглянуто передумови розвитку цифрового маркетингу та його основні інструменти. Розкриті види листів email-маркетингу. Наведений перелік цілей, які ставлять перед собою підприємства, використовуючи інструменти email-маркетингу. Проаналізовано email-маркетинг на прикладі конкретного підприємства, його основні переваги та недолікиukAttribution 4.0 Internationalцифровий маркетингemail-маркетингцілі та інструменти email-маркетингуemail-листиemail-кампанії digital marketingemail marketinggoals and tools of email marketingemail lettersemail campaignsEmail-маркетинг підприємстваArticle396–402