Коваленко Ніна2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/793ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАГлобалізація бізнесу, посилення конкуренції, підвищення ролі споживача у формуванні попиту на послуги, широке включення українських підприємств у міжнародний поділ праці висувають нові вимоги до системи управління підприємствами та використання інструментів стратегічного менеджменту і маркетингу для досягнення конкурентних переваг й довгострокового успіху. В сучасних умовах будь-який економічний суб’єкт зацікавлений в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, кожному економічному суб’єкту необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості, відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і управляти втіленням у життя маркетингових зусиль. Вибір стратегії залежить від ситуації, в якій знаходиться підприємство, тому стратегія має максимально відповідати державній економічній політиці і в той же час забезпечувати комерційним структурам необхідну ефективність, рентабельність і матеріальну зацікавленість в результатах праці. Формування маркетингової стратегії готельного підприємства передбачає визначення місії його існування, обґрунтування системи стратегічних цілей, вибір можливих альтернатив найбільш доцільних напрямів їх досягнення, з метою забезпечення використання потенціалу та конкурентних переваг підприємства готельного господарства. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю впровадження маркетингової стратегії у діяльність підприємств готельного бізнесу України та удосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства, в тому числі виділення специфічних ознак і інноваційних технологій в галузі та підвищення ефективності їх функціонування. Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування і реалізації маркетингової стратегії суб’єкта готельного бізнесу. Відповідно до поставленої мети сформовано завдання: - описати теоретичні основи маркетингу в сфері готельного бізнесу; - визначити відмінні риси маркетингового середовища в готельному бізнесі; - проаналізувати систему маркетингу заміського клубу «Selfish Club» (с. Кийлів, Київська область) і розробити рекомендації щодо її вдосконалення. Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації маркетингової стратегії суб’єкта готельного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації маркетингової стратегії суб’єкта готельного бізнесуМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗАМІСЬКОГО КЛУБУ «SELFISH CLUB» (С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ)Other