Рибачок, В.2025-02-262025-02-262024Рибачок, В. (2024). Формування бюджету продажів підприємства. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Економіка та безпека бізнесу в умовах нестабільності та цифровізації: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.148–153). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6542Визначення бюджету продажів є критично важливим етапом для будь-якого підприємства, яке прагне досягти успіху на ринку. Процес формування бюджету включає в себе аналіз минулих тенденцій, оцінку поточної ситуації на ринку, а також прогнозування майбутніх продажів. У статті розглядається процес формування бюджету продажів підприємства, його ключові аспекти та важливість для стратегічного планування та фінансового успіху компаніїukAttribution 4.0 InternationalФормування бюджету продажів підприємстваArticle