Луніна Юля2024-09-062024-09-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/456ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ ефективному функціонуванні сучасного підприємства вирішальну роль на сьогоднішній день відіграє його корпоративна культура. Вона є інструментом, який розвиває лояльність цілям підприємства, формує поведінку та відносини між працівниками, і зміцнює соціальну стабільність. В наш час, корпоративна культура підвищує конкурентоспроможність, гарантує успіх, стає запорукою ефективної діяльності підприємства. Стратегія розвитку підприємства диктує корпоративну культуру. Відповідність цих двух факторів створює найбільш сприятливі умови для співробітників підприємства.Це підвищує продуктивність працівників, яка, у свою чергу, підвищує рівень конкурентоспроможності компанії.Головний фактор, що впливає на ефективність діяльності підприємства, це в першу продуктивність. Високий рівень продуктивності праці призводить до покращення якості надання послу, збільшення виробництва продукції, і відображає зв'язок між продуктивністю та конкурентоспроможністю. Вітчизняні та зарубіжні науковці, такі як Т. Алексєєв, В. Гаєвський, Ю. Давидов, Г. Дмитренко, В. Кравченко, М. Коул, Т. Кицак, А. Маслов, Б. Мільнер, В. Никіфоренко, М. Портер, Т. Пітерс, Г. Хаєт, С. Хенді, Г. Чайка, М. Чеплюк та ін.розглядали корпоративну культуру як інструмент ефективного менеджменту. Створення та розробка сильної корпоративної культури є непростою задачою, адже не існує єдиної технології для досягнення успіху. Заохочення співробітників до змін це один з найважливіших аспектів корпоративної культури.Як писав Андронов В.В.: Бізнес-середовище постійно змінюється, і завдання керівництва полягає в тому, щоб забезпечити, адаптацію та розвиток організації, її готовності до здійснення адекватних змін [3, с. 32]. Проте потрібно зазначити, що становище корпоративної культури та її впливу на конкуренто-спроможність підприємства, ще не були достатньо проаналізовані в наукових дослідженнях. Метою нашої роботи є виявлення необхідних інструментів зв’язків з громадскістю для формування корпоративної культури підприємства ТОВ «ТПК»ВСВ-ГРУП» Об’єктом роботи є PR-діяльність ТОВ «ТПК»ВСВ-ГРУП», м.Київ та її використання для формування корпоративної культури підприємства. Предметом є процес застосування ефективних інтрументів Public Relations для удосконалення корпоративної культури. Відповідно до нашої мети, нам необхідно вирішити такі завдання: – визначити сутність та значення піар для створення корпоративної культури. – виявити корпоративну культуру як чинник управління репутацією підприємства. – проаналізувати корпоративну культуру ТОВ «ТПК«ВСВ-ГРУП». – розробити шляхи вдосконалення корпоративної культури на підприємстві ТОВ «ТПК«ВСВ-ГРУП».ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ТПК»ВСВ-ГРУП», м. Київ)Other