Кожемʼяко, Володимир2025-09-262025-09-262025Кожемʼяко, В. (2025). Еволюційні структурно-організаційні засади етапів розвитку маркетингу в бібліотечній діяльності та оцінювання поточного стану проблеми. У В. А. Осика (Ред.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Маркетингові технології та інструменти брендингу (с. 395–397). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11319ukAttribution 4.0 InternationalЕВОЛЮЦІЙНІ СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В БІБЛІОТЕЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИhttps://orcid.org/0009-0005-8004-7427395–397