Kazeeva V.2025-01-062025-01-062024https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2326Опис та вивчення проблеми імпортної стратегії підприємства. У сфері імпорту стратегічні питання відіграють особливо вирішальну роль у тому сенсі, що вони допомагають фірмі краще реагувати на зовнішні екологічні можливості та виклики, беручи до уваги свої внутрішні сильні та слабкі сторони для досягнення найкращих результатів. Однак, незважаючи на те, що наявна література щодо імпорту стосується різноманітних питань стратегії, починаючи від її концептуалізації та практичної реалізації до її впливу на організаційний дизайн і наслідки для продуктивності, попередні роботи не досліджували стратегію імпорту як таку або досліджували, як ця стратегія керується та успішно виконується. Найважливіше те, що основна частина досліджень зосереджена в основному на стратегічній імпортній діяльності багатонаціональних підприємств (МНК), але дослідження таких питань у контексті небагатонаціональних компаній було відносно обмеженим. Важливою групою імпортерів, якій приділено мало уваги з точки зору їхньої стратегічної діяльності, є малі та середні підприємства (МСП) (для підсумку наявних досліджень.The research problem of the import strategy of the enterprise. Within the sphere of importing, strategic issues play a particularly crucial role in the sense that they help the firm better respond to foreign environmental opportunities and challenges by taking into consideration its internal strengths and weaknesses to achieve superior performance. However, although the extant import literature has dealt with diverse strategy topics, ranging from its conceptualization and practical implementation to its impact on organizational design and performance implications, previous work has not investigated import strategy per se or examined how this strategy is driven and successfully executed. Most importantly, the bulk of research has focused mainly on the strategic import activities of multinational enterprises (MNEs), but the investigation of such issues within the context of nonmultinational firms has been relatively limited. An important group of importers that has received scant attention in terms of their strategic activities is that of small and medium-sized enterprises (SMEs) for a summary of the extant research.enImport strategy of the enterpriseArticle