Алєксєєнко, А.2025-10-092025-10-092025Алєксєєнко, А. (2025). Використання цифрових рекламних каналів у сфері послуг. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 8–15). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11668Розвиток цифрових технологій кардинально змінив підходи до організації маркетингових комунікацій у сфері послуг. В умовах високої конкуренції підприємства змушені шукати ефективні способи залучення та утримання клієнтів за допомогою цифрових каналів. Особливого значення це набуває для бізнесів, орієнтованих на оздоровлення та відпочинок, таких як Rakuena Spa Club, які мають потребу в оперативній та персоналізованій взаємодії зі споживачами. Використання цифрових рекламних інструментів дозволяє підвищити впізнаваність бренду, розширити клієнтську базу та підтримувати лояльність аудиторії. Аналіз ефективності застосування цифрових каналів сприяє оптимізації маркетингової стратегії та досягненню стійкої конкурентної переваги.ukAttribution 4.0 InternationalВикористання цифрових рекламних каналів у сфері послугArticle8-15