Чернишева Юлія Олександрівна2025-12-022025-12-022025Чернишева Ю. О. Розробка комунікаційної кампанії клієнта маркетингового агентства (за матеріалами ТОВ «Брейн Танк», м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12844ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. У сучасних умовах зростаючої конкуренції та швидкого розвитку цифрових технологій, успішна маркетингова комунікація стала однією з ключових умов ефективної роботи підприємств[1]. Саме завдяки якісно розробленим рекламним кампаніям, різного роду підприємства можуть досягати поставлених бізнес-цілей, зміцнювати позиції на ринку та створювати лояльну клієнтську базу. Проте, враховуючи постійне збільшення обсягу інформації, яку отримують споживачі, залучення їхньої уваги стає дедалі складнішим завданням. Як підкреслює Ж.-Ж. Ламбер, «споживачі живуть у середовищі, де рекламні повідомлення буквально атакують їх із різних каналів, і тому унікальність та релевантність повідомлення є ключовими аспектами, які дозволяють бренду виділитися» [2, 62]. Тобто виникає потреба у пошуку нових, інноваційних шляхів просування, які б поєднували сучасні технології, креативність і глибокий аналіз поведінки споживачів.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРозробка комунікаційної кампанії клієнта маркетингового агентства (за матеріалами ТОВ «Брейн Танк», м. Київ)Bachelor Thesis