Крайніченко, Д.2025-01-212025-01-212024Крайніченко, Д. (2024). Рекламна діяльність підприємства ДП «Адідас». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 49–53). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4713The article is devoted to the actual problem of the organization of advertising activities at Adidas and the activation of marketing tools, in particular advertising.Стаття присвячена актуальній проблемі організації рекламної діяльності на ДП «Адідас» та активізації інструментів маркетингу, зокрема реклами.ukрекламна діяльністьмаркетингстратегіятоваррекламні каналиadvertising activitymarketingstrategyproductadvertising channelsРекламна діяльність підприємства ДП «Адідас»Article