Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаМацюк Єлизавети Ігорівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2153ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАМацюк Є.І. Особливості формування стратегії стійкого репозиціонування. – Рукопис Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальному питанню формування стратегії стійкого репозиціонування бренду. Дослідження детально аналізує теоретичні основи репозиціонування, зокрема, його типи, цілі та інструменти. Особлива увага приділяється концепції стійкості в маркетингу та її впливу на процес репозиціонування. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо формування ефективної стратегії стійкого репозиціонування для ТОВ «Сільпо-Фуд», однієї з провідних торговельних мереж України, з урахуванням сучасних трендів і викликів ринку. Ключові слова: маркетинг, репозиціонування, стратегія, бренд, маркетингове середовище. Matsiuk Y.I. Features of forming a sustainable repositioning strategy. – Manuscript Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, according to the educational and professional program “Brand Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of forming a sustainable brand repositioning strategy. The study analyzes in detail the theoretical foundations of repositioning, in particular, its types, goals and tools. Special attention is paid to the concept of sustainability in marketing and its impact on the repositioning process. Based on the analysis, practical recommendations were developed for forming an effective sustainable repositioning strategy for Silpo-Food LLC, one of the leading trade networks of Ukraine, taking into account modern trends and market challenges. Keywords: marketing, repositioning, strategy, brand, marketing environment.ukРозроблення стратегії репозиціонування брендуBook