Ченакал, І.2025-01-162025-01-162024Ченакал, І. (2024). Маркетингове середовище підприємства на ринку нерухомості. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 59–64). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4049In the article the essence and structure of the marketing environment of an enterprise operating on the real estate market, are analyzed. The key factors influencing the marketing environment on the formation of the company’s marketing strategy are characterized and the main directions for strengthening the company’s competitiveness are determined.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства, що функціонує на ринку нерухомості. Охарактеризовано ключові чинники впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.ukмаркетингове середовищечинники маркетингового середовищамаркетингове середовище ринку нерухомостіmarketing environmentmarketing environment factorsmarketing environment of the real estate marketМаркетингове середовище підприємства на ринку нерухомостіArticle