Хмельницька Світлана2024-12-102024-12-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1193ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність даної теми визначається нестабільним зовнішнім середовищем, що спричиняють вимагає постійного вдосконалення управління збутовою діяльністю підприємства. Над теоретичними і практичними аспектами збутової діяльності працювали такі зарубіжні вчені, як Г. Армстронг, Ф. Котлер та ін. [1]. Вивченням проблем теоретичного обґрунтування сутності, організації та управління збутовою діяльністю підприємства займалися відомі вітчизняні вчені, а саме: Л. Балабанова, A. Балабаниць, О. Брєвнов, О. Шубіна, А. Панкрухін, П. Бєлінський, Б. Токарев, Л. Нейкова, І. Круценко та ін. [2–11]. Проаналізувавши праці вчених-економістів можемо сказати, що в науковій літературі існують різні погляди на поняття “збутова діяльність” і “збут”. Одні автори вживають ці поняття та трактують їх як синоніми, інші зазначають на відмінність категорій. Вчений-економіст В. В. Бурцев ототожнює ці поняття і визначає збутову діяльність як сукупність дій, що виконуються з того моменту, як продукт в тій формі, в якій його буде використано, надходить до комерційного підприємства чи кінцевого виробника, й до того моменту, коли споживач купує його. Такої ж позиції дотримується професор Л. В. Балабанова, яка вважає, що збут -це діяльність щодо планування, втілення в життя і контролю за фізичним переміщенням матеріалів і готових виробів від виробників до споживачів з метою задоволення запитів споживачів і отримання прибутку.Управління збутовою діяльністю на підприємстві (за матеріалами ТОВ «КАЙЄР УКРАЇНА», м. Київ)Other