Одаренко, В.2025-04-012025-04-012023Одаренко, В. (2023). Цифрова реклама та ефективність підприємства: виклики та можливості. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 68–73). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8289В статті розглянуто вплив цифрової реклами на ефективність підприємства, зазначаючи і розглядає виклики та можливості, пов’язані з цим явищем. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність цифрової реклами, включаючи точність таргетингу, змістове наповнення та взаємодію з аудиторією. Зазначено показники продуктивності та аналіз даних як інструменти вимірювання ефективності. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства при використанні цифрової реклами. Досліджено конкретні поради та стратегії для використання цифрової реклами з метою підвищення ефективності.ukAttribution 4.0 Internationalефективність підприємствацифрова рекламаІнтернетвиклики та перспективиenterprise efficiencydigitаl аdvertisingInternetchаllenges аnd prospects.Цифрова реклама та ефективність підприємства: виклики та можливостіArticle