Зінченко, Д.2025-04-012025-04-012023Зінченко, Д. (2023). Рекламна діяльність підприємства з виготовлення металоконструкцій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с.35–41). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8284У статті розглянуто аспекти організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення металоконструкцій, визначення реклами та її ролі, дослідження цільової аудиторії, методи аналізу та сегментування, SWOT–аналіз рекламної діяльності.ukAttribution 4.0 Internationalрекламацільова аудиторіяпідприємство з виготовлення металоконструкційсегментуваннястратегіякомунікаціїповідомленняаdvertisingtаrget аudiencemetаl structures mаnufаcturing enterprisesegmentаtionstrаtegycommunicаtionsmessаges.Рекламна діяльність підприємства з виготовлення металоконструкційArticle