Кононович Софія Ярославівна2025-12-022025-12-022025Кононович С. Я. МЕДІАПРОМОЦІЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (Державний торговельно-економічний університет). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12831ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасному цифровому середовищі медіапромоція закладів вищої освіти (ЗВО) набуває стратегічного значення, оскільки ефективне використання соціальних мереж сприяє формуванню позитивного іміджу, підвищенню впізнаваності університетського бренду та залученню нових студентів. Трансформація комунікаційних технологій призвела до того, що соціальні мережі стали основним інструментом взаємодії з цільовою аудиторією, що відкриває нові можливості для просування освітніх програм, наукових досягнень і студентського життя. Водночас зростаюча конкуренція між університетами вимагає розробки ефективних стратегій медіаприсутності, які забезпечують активну взаємодію з аудиторією та зміцнюють позиції закладу в освітньому просторі.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalМЕДІАПРОМОЦІЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (Державний торговельно-економічний університет)Bachelor Thesis